torsdag 27 november 2014

JULGRANSDEKORATIONER

Varje år säger jag och min sambo att i år, i år ska vi skaffa en gran som om gran likt barn är något man skaffar, det är ju bara att gå och köpa en. Och varje år så stannar det där vid köksbordet.
Jag gör upp bilder i huvudet för hur granen ska dekoreras och förra året så gjordes det också en inköpslista till mannen på allt som hörde en gran till (själv fick jag ju inte röra mig ur soffan med risk för att mini skulle komma ut, så det blev både en och två listor till mannen den vintern). Men det stannade vid just bara en lista.

Så i år så tänker vi inte ens nämna att "i år ska vi nog köpa en gran". Blir det så blir det. Men man kan ju alltid frossa i snygga julgransdekorationer. I år kör vi på guldfärgade julgransdekorationer.





julgransdekoration guld
- 1 - 2 - 3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar