onsdag 27 augusti 2014

SOMMARFYND

Sommaren har spenderats nästan uteslutande hos våra föräldrar i Småland. Där har vi bara tagit det lugnt, testat en massa nya recept och åkt på loppis (ja, mest jag då).
Det jag har varit på jakt efter är en liten barnpall för E att stå på i köket och en pinnstol modell mini. Visade sig att det skulle vara stört omöjligt.

Däremot så hittades det andra saker. En stor flätad näverkorg och en hängare i trä. Tanken för korgen var att förvara leksaker i den, för jag vägrar låta några bjärta plastbackar komma innanför dörren, men jag tror att den ska nog få vara till ingenting utan bara stå och vara fin. Åtminstone ett litet tag tills någon tröttnar på att den står och tar upp plats.



Sommarfynd
- i n n e r e etc -



Och så har det gjorts ett sommarfynd till. Något som jag blev sådär barnaglad att man inte riktigt vet vad man ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar