torsdag 21 augusti 2014

LÄDERDETALJER

I våras började jag se läderdetaljer nästan överallt. Det hela började med att jag hittade ett förkläde i läder till min kära man, i den perfekta konjaksbruna färgen som bara kommer att bli snyggare och snyggare med åren. Och efter det så etsades det där med läderdetaljer sig fast på näthinnan.
Och nu när jag tittar ut i rummet (japp, vi bor trångt: kontor, vardagsrum, lekrum är liksom samma rum) så ser jag att det började tidigare än i våras. Tydligen för tre år sedan då jag köpte Heirlooms kaninlåda, se tidigare inlägg.

Någonstans på vägen såg jag också bokhyllekonsoler som var gjorda av läder. Nu hittar jag inte bilden men det var himla snyggt. Och alla dessa läderhandtag. Fint, fint, fint.









- 1 - 2 - 3


Så nu ligger det läderband i mörkt brunt och natur och väntar på att få komma till användning. Vi får se vad det blir av det. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar