fredag 7 februari 2014

RESUMÉ V. 5

En hel vecka för sent men vad gör väl det? Här kommer iallafall en liten sammanfattning av v. 5 snackisar.



Nina Persson


Nina Persson
Foto 1 - 2



Nu byter Elle Interiör namn till Elle Decoration. Och för att uppmärksamma det så finns ett stort hemma hos-reportage från Nina Perssons New York-hem. Tidningen kom ut u butik 6 februari så skynda fynda innan den försvinner.



Bråkig



Bråkig
Foto 1 - 2



IKEA släpper en ny limiterad serie 7:e februari, Bråkig. Den är framtagen i samarbete med ArtRebels från Danmark. När jag ser de här bilderna blir jag alldeles fylld med vårkänslor och så idag blir det nya vårblommor vid fredagshandlingen. Produkterna säljs på de flesta IKEA-varuhusen och här gäller det nog också att skynda fynda innan allt tar slut.



Lisa Bengtsson
Foto 1 



Lisa Bengtsson har i samarbete med Royal Design tagit fram en ny kollektion med tapeter, Coco Tiger. Finns i grått/guld och rosa/guld.



Bowl Shelf
Foto 1 



String har lanserat en ny typ av hylla, en skålhylla i plats. Den har blivit rätt omdiskuterad just för att den är i plats, och jag erkänner att jag är också kluven. Men eftersom Stringhyllan har gjort stort intåg i barnrummen så tror jag ändå att denna kan vara en vinnare. Vi får se hur snacket går efter Stockholm Furniture Fair.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar