torsdag 6 november 2014

M E R C I Paris

För en evighet sedan (ja ett helt annat år var det) var jag och en vän i Paris. Denna stad alltså, älskar den trots att jag inte kan ett ord franska. Paris funkar vilken årstid som helst, vinter som sommar, höst som vår. Lite olika mycket folk bara.

Jag och min vän åkte dit för att titta på fotboll. Och shopping. Och mat. Och en mini-möhippa visade det sig. Förutom det helt galna matintagande så besökte vi ju även MERCI. Vilken butik! Kommer inte att göra någon besviken.
När jag rensade och städade för ett tag sedan hittade jag en sak jag fick med mig därifrån till E. En sak som hon inte har fått leka med tills nu.



barnrum


barnrumbarnrum

- i n n e r e etc - 



Den sötaste lilla resväskan man kan tänka sig. Som E packar med sin ballerinadräkt och G:s kanin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar