torsdag 7 augusti 2014

HM HOME

Så är första vardagsveckan efter semestern snart slut. Eller ja, så mycket vardag det blir när man är föräldrarledig. Lite av en ensamsemester faktiskt som jag toknjuter av.

Nåväl, kvällsaktiviteten var att surfa runt efter småblommigt tyg till ett syprojekt. Jag är på jakt efter blommigt i sann Liberty-anda. Jakten gick sådär men jag hittade lite annat fint istället. Från HM Home.


Tvättsäck
- 1 -


En tvättsäck från HM Home med schysst logga. Jag är väl knappast ensam om att använda IKEAs jättestora blåa kassar till tvätten när det vankas tvättstugekväll i föreningens tvättstuga. Kanske, men bara kanske blir det roligare att tvätta med en ny SNYGG tvättkasse. Enda minus är att den inte rymmer så mycket.



Mässing
- 2 -


Eller den här lilla vasen med mässingsknopp. Hade passat alldeles utmärkt till mässingsljusstakar. Dock känns det som om jag sett den förut men jag kommer inte på vart.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar