torsdag 9 januari 2014

KNIVLISA



Eftersom jag mest är hemma om dagarna och inte har något direkt för mig, mer än att ta det lugnt (förutom idag när jag bara skulle hämta ut två paket på posten och det visade sig väga 15 kg, ingen bra idé visade det sig, och mannen som jag skickat till Alperna på retreat), så har jag hunnit sondera bloggosfären ett par gånger. 
Under en av dessa vändor en natt (sover rätt illa om nätterna) hittade jag till Knivlisas blogg på Mama. Och som jag skrattade. Nybliven tvåbarnsmamma och en expert på att dra skämt som ingen annan förstår. Eller tar reda på saker som ingen riktigt vet, tex om Skatteverket ger barnen namn om man inte anmäler i tid. 
Jag känner redan nu att hon kommer vara en livlina sedan när Mini är ute och min hjärna har lämnat mig och jag inte kan tänka klart. 


Inte en inredningsblogg, men hon är otroligt rolig. Spana in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar